Hangulatjelentés

Hangulatjelentés

Áprilisi vadászat

2018. április 26. - DiniD

Megjelentek az első kommentelők, nem is rossz, aztán sokan-sokan, fura, épp politikai témában, amiről pont nem szólna ez a blog. Kis katarzis, no de ne legyünk elégedetlenek. Telik az idő, én nem is kívánok vele foglalkozni, kovácsolom a saját vasam.

Azóta legmeghatározóbb dolog az életemben a floorball volt. Felnőtt edzés, készülés a rájátszásra, utánpótlás edzések, készülés az utolsó mérkőzésekre, tevékenykedés a válogatottak körül, kis móka a hoki vb előtt. Ez az egy téma is elég sok oldalról ölelte át a mindennapjaimat. Így kihagyott 1-1,5 év játék után mondhatom életem szezonját játszottam le. Talán soha nem élveztem ennyire és soha nem éreztem a siker ízét, és igen a végén valóban kifizetődött a kemény munka. Bár a döntőbe nem sikerült bejutni, de mindhárom bronzmeccsen stabil játékot tudtam mutatni és ezt a játékot sikerült is pontra váltani. A harmadik mérkőzésen két gólt is szereztem, egyik ezek közül a győztes, arany gól. Parádés érzés, nem is nagyon tudom leírni, mégis megpróbáltam... Aztán megy közben a tervezgetés a jövőt illetően, mi az ami belefér, felnőtt-utánpótlás szinten, új munkahelyek kilátásban. 

No de ne szaladjunk ennyire előre, hisz most kezdődik csak a nyár. Vasárnap indulás Svájcba U19 női floorball világbajnokságra. Biztos vagyok benne, hogy élvezni fogjuk minden percét és gyönyörű helyszínen leszünk. Remélhetőleg innen is sikerül hozni nektek pár képet, megpróbálom majd átadni az élményeket.

Egy másik dolog ami még velősebben benne volt a mindennapjaimban az a táplálkozás. Mindenfélét lehet olvasni a témáról, mindenki szerint önmagának van igaza és mindenki más buta. Meglehetősen nehéz kiigazodni az útvesztőben. Szinte lehetetlenre vállalkoztam, de megpróbálom számba venni a dolgokat és kihámozni belőle a legjobbat. Paleo, vegán, TED, ketogén, intoleranciák...és ami eddig számomra elképzelhetetlen volt egyre kevesebb húst eszem, vajon mi fog ebből kisülni? Hamarosan remélem kiderül, de...

...addig is ma estére csak a Diósgyőr, hajrá tesó!!

A bejegyzés trackback címe:

https://dindini.blog.hu/api/trackback/id/tr5113872352

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása