Hangulatjelentés

Hangulatjelentés

ARCátlanság

2017. október 18. - DiniD

Változatos kis hét áll mögöttem. Motiválódtam, ment a gép, edzések, majd demotiválódtam, ehhez hozzá is segítettek azért, hagytam magam..szar ügy. A mai nappal le is zárhatjuk szerintem ezt a szakaszt. Picit a napokban sok lett az agyamnak is, sok meló mellett a szakmai irodalmat nem annyira fogadta be és még jobban csak besokallt. Aztán váltottam egy "picit" könnyedebb Szepesire, na itt már csak úgy röpülnek az oldalak. Aztán, mint az utóbbi években idén is kilátogattam az ARC-ra. Gyanítom ha nem itt laknék akkor nem tudnék róla, sőt akkor soha nem is tudtam volna róla, de nagyon jópofa dolog és "véletlenül" mindig bele botlok azért és bármennyire is tervezem mindig csak az utolsó napon sikerül kilátogatnom. Íme idén a kedvenceim, egy kis rock feldolgozás napi aktualitássá és egy röpke nyári dallam:

A héten kivételesen a könnyed olvasás mellett filmet is néztem, meglepő módon olyan filmet amit még eddig nem láttam, na mondjuk egyben ezt sem sikerült megnézni és persze megint nem frisset, röpke 6éves filmre bukkantam. Aztán kis szombati hullám után jöhetett a vasárnapi relax. Átlagember számára mondom, hogy vasárnap tanfolyam, 8-18ig, blááá te hülye vagy - jön a válasz. No de ez nem olyan..egy kis thai masszázs, már az ajtón kilépve reggel, mint ha Narniába jutottam volna el és majd csak hétfőn reggel fogok visszatérni. Picit a zenét hiányoltam, rövid küzdősportos múltamból megmaradt azért a jó kis thai muzsika.

 

Elköszönök, reggel korán kezdek az Akadémián, jóéjt!

A bejegyzés trackback címe:

https://dindini.blog.hu/api/trackback/id/tr1313014262

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása