Hangulatjelentés

Hangulatjelentés

Szalmaegér

2017. október 17. - DiniD

Az előzőhöz hasonlóan ez is két nap élményeiről fog szólni, ellenben kevesebb képpel. Ezekről a percekről inkább videókat fogok mutatni, amint emberi körülmények közé érek jelentkezem is velük. Mint már jeleztem minden napra volt valami zenekar, ami előreláthatólag jónak tűnt számomra.  A csütörtöki napon ez a Fish! zenekar volt. Ismertem tőlük 1-2 számot, ami tetszik, letöltöttem már korábban egy albumot is, de úgy különösebben a többi számuk nem hatott meg. Ellenben a koncert..állatok, imádtam..amikor a térdrögzítős dobos énekel a gitáros helyén, a gitáros dobol, a road gitározik..ez a felállás magával ragadott. A két road pogóban való részvétele éneklés közben sem elhanyagolható azért. Maradjunk annyiban, hogy elég jó bulit csaptak. Ezt az élményt későbbiekben már Metzker Viktória sem tudta überelni :D

Aztán jöhet a péntek, ismerős nevek, nézzük milyen a Hősök élőben - csalódás, elég ennyi róla. A nap fénypontja számomra a Brains - "brájen" formációja volt. Bírom a zenéjüket, jó a színpadi produkció is, összességében mondhatni frankó. Tologattuk, tologattuk és egyszer csak lett:

Majd a nem várt fénypont pedig a Redfoo volt. Azt sem tudtam kik ők mik ők, majd kiderült, hogy előző években már LMFAO néven találkoztam velük Szigeten. És itt említeném meg a Belgát is összehasonlítási alapként. Rájuk kíváncsi voltam, hogy mit produkálnak élőben. Két kb értékelhetetlen zenei produkcióról beszélünk, két nagyon különböző színpadi előadással. A Belgáért az a pár sor is kár volt, ellenben a Redfoo..megőrült mindenki, nagyon durva partit varázsoltak. Mondhatni köpni nyelni nem tudtam. Erről is majd videót fogok mutatni, valódi univerzális balhé parti rockkal karöltve, addig is egy kis ízelítő:

Közben hangol a Quimbi, és mit találtam:

A bejegyzés trackback címe:

https://dindini.blog.hu/api/trackback/id/tr1213010540

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása