Hangulatjelentés

Hangulatjelentés

Melegítés

2018. március 23. - DiniD

Lassacskán már sűrűbben fogok jelentkezni, kezd felpörögni az élet, visszatérnek a válogatottak, az utazások, a nyár és nem utolsó sorban a rendezvények az életembe. A válogatottakkal már meg voltak az első edzések és jövő héten meg lesz az első külföldi túra is. Már nagyon várom, az első állomásunk újra egy olyan ország ahol még nem jártam, kiugrunk húsvétkor tulipánért, Hollandia.

No de addig sem unatkozunk, ma megyek a flossing 2. részére, kíváncsian várom a mai nap újdonságait. Tegnap a csodálatos fascia thoracolumbalis előadáson voltam Marconál, el tudtam volna még hallgatni pár órán keresztül :D Apropó tegnap vajon mi volt? Mászkáltam erre-arra a városban és három rég nem látott ismerősömmel is összefutottam, három külön időszakból, közelmúlt-rég múlt- és nagyon-nagyon rég múlt. Érdekes "véletlenek". 

Embörök, ma flossing, este edzés - nem sokára bronzmeccs, holnap masszőrök konferenciája. Remélhetőleg utána jelentkezem és beszámolok az élményeimről!

 

Addig is szép napot Néktek! ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://dindini.blog.hu/api/trackback/id/tr413769050

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása