Hangulatjelentés

Hangulatjelentés

Egyveleg

2017. október 17. - DiniD

Ezt a kis irományt valahogy 26-án este, 27-én hajnalban kezdtem el alkotni, de egy picit elhavaztam, kb most kezdem magam utolérni, hogy ezt is befejezzem.

Itt a Strand vége, mármint nem mindenkinek, de nem sokára nekünk is. Igazából nincs semmi különösebb érzésem, egy pici fesztivál, még a Balatonban sem fürödtem sokat. Nálunk jó hangulatban telt azért, a napi Misibá segített mindig jó kedvre derülni. Most, hogy már láttam egy pici szeletet a világunkból kijelenthetem azt hiszem, hogy itthon nagyon szép lányok vannak. Persze ilyenkor vízparton, napsütésben villantanak is, néha többet is mint kellene és sokszor felmerül a kérdés, hogy "miért jó ami nem jó?".  A fesztivál utolsó napján fellépő volt a színpadunknál Szabó Balázs és a bandája. Régebbről ismerem őket, nálam is a Bájoló volt az első szám amivel beették magukat a szívembe, aztán egy rövid kooperáció Fankával, nekem azok is bejöttek. Kicsit melankolikus, elgondolkodtató. Pont ezt a hatást érte el nálam, ültem, néztem őket és egy régi kérdés-érzés foglalkoztatott: mennyire felemelő érzés már maga az, hogy mikrofont és hangfalakat kell használni, hogy a rengeteg hallgató fület kiszolgálja a művész, és az mi amikor ennek a rengeteg fülnek a gazdájánák a szájából hangzik a dalod szövege...hidegrázós. Kívülről megélve is durva életérzés.

Újra eltelt egy éjszaka amikor nem fejeztem be..tegnap picit kóma volt és gondoltam pihenés képpen megnézem a hétvégi Mcgregor vs. Mayweather meccset. Hogy is mondjam, ez még jobban lehangolt, sok kritikát olvastam, hogy nem volt igazi bokszmeccs, csak a pénzről szólt, színjáték és kamu volt az egész. Én személy szerint nem láttam még ilyen unalmas meccset és nem azért, mert Mcgregor felé húzott a szívem és ő került a padlóra...ja még az sem. Ilyen kaliberű meccsek után általában elkap a sportoló és jön a motiváció kis küzdősporthoz, de most ez is elmaradt. Ezek után már csak egy rubik kocka és egy kis futás segített visszatérni az élethez. Teszteltem futókört, mértem távokat, amiket fogunk használni szeptembertől edzéseken. Várom már nagyon, hogy újra találkozzak a srácokkal. Ma pedig annak lesz a napja, hogy összenézem a három versenynaptárat....persze csak munka és foci után! ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://dindini.blog.hu/api/trackback/id/tr3813010546

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása