Hangulatjelentés

Hangulatjelentés

Mindentbele

2017. október 18. - DiniD

Ezt a bejegyzést már előző este akartam megírni, de belefeledkeztem a jutyub világába és már a mában is találtam magam. Hogy miért is akartam? Erre a szép csütörtöki napra szintén alkalmaznám az egyik szeretett idézetemet:

"Vegyünk egy napot, amelynek a végén a legteljesebb mértékben elégedett vagy. Ez nem egy olyan nap, amikor semmit-tevéssel múlatod az időt – ez csakis olyan lehet, amikor rengeteg mindent kellett csinálnod, és mindent elvégeztél."

Kivételesen olyan nap volt amikor nem dolgoztam, vagy nem annak számítottam. Reggeli kezdésnek nyomattam 40perc sétát, az úticél Joe barátom a Pumánál. Hosszúra nyúlt a beszélgetésünk, de remélem meg is lesz az eredménye, ez a közeljövőben ki is fog derülni.

Délelőtt abszolválva, irány az albérlet, tenni venni, de nem sok időm van, ismét 5 táskával indulok el. Komolyan úgy érzem, hogy előző életemben vándorcirkuszos voltam, hmm vagy lehet az leszek a következőben... Irány a csapatkép, Kispest városháza, gyönyörű idő, gyönyörű hölgyek. Aztán egy gyors egészségmentes kaja a kedvenc Hambihelyen, terveztem közben majd összeszedem a gondolataimat az esti edzésre. Ebből természetesen nem jössz össze semmi, dumdum, aztán persze újra kiderül milyen kicsi is a világ. Valóban 1-2ismerősön keresztül mindenki ismer mindenkit itthon.

Kis relax a Hambi után és jöhet a saját edzés, na itt már sikerült összekapálnom a gondolataimat végre. És jöhet is a futóedzés. Itt már nagyon pörögtem, mert tényleg nagyon jól telt a nap. Egy srácom jelent meg a futóedzésen. Gondoltam akkor én is végigcsinálom vele, úgyis rámfér egy kis edzi, hátha lesz a végén belőlem valaKI! A létszám negatívan érintett, de gyorsan megtaláltam a módját, hogy miért ne foglalkozzak vele és nézzem a pozitív oldalát. Később a termi edzésen már voltunk azért bőven, na jó bőven nem, de lehetett a társasággal dolgozni, mindenesetre fejben is ott voltak..végre.!

Eléggé motiváltan telt a napom, pozitív energiák mindenhol, belőlem is áradt az energia, pedig ezzel a nem túl pozitív cikkel indítottam a napot. Nem szoktam híreket nézni, olvasni, reggel próbálom kerülni a facet is, indexet meg aztán végképp messziról, de ebbe botlottam:

http://index.hu/tudomany/egeszseg/2017/09/27/legegeszesgtelenebb_orszagok/

Hogy is mondjam, előrébb tartunk benne mint fociban. Valószínűleg ez is adott egy löketet a napra, hogy ez így nem jó, csináljuk csináljuk, sok kicsi sokra megy. És a nap végére pedig egy pozitív megerősítésre leltem, mindig jó látni, találkozni olyan emberekkel akik idejüket, energiájukat nem sajnálva küzdenek egy nemes közös célért.

https://www.youtube.com/watch?v=c2YeNBhwupk&app=desktop

Szép hétvégét! Irány Sirok!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://dindini.blog.hu/api/trackback/id/tr7113014266

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása