Hangulatjelentés

Hangulatjelentés

"...tudni és haladni előre!"

2017. október 18. - DiniD

Az Almásy Mozgásakadémia szlogenje:

"Gondoljatok az emberi erőre:

nem születtetek tengni, mint az állat,

hanem tudni és haladni előre!" (Dante Alighieri: Isteni színjáték - Babits Mihály fordítása)

 

Nem túl mozgalmas, viszont annál hasznosabb hétvégét töltöttem el a Gym City Officeban. Nyugi nem kondiztam, az Almásy Mozgásakadémia egy edzőknek szóló kurzusán voltam, a B-SWOT analízisen. Idén az edzői oklevél megszerzése után kettő tanfolyamot tűztem ki magam elé, ami közben háromra duzzadt, időrendben ez volt az első. Nagyszerű szakemberek között tölthettem el ezt a hétvégét és egy mégnagyszerűbb embertől tanulhattunk. Nagyon jó, használható anyaga van a tanfolyamnak így tiszta szívvel ajánlom minden kedves és kedvtelen edzőtársamnak. Mindenképpen szükségesnek tartom ezeknek az ismereteknek a birtoklását amennyiben sportolókkal dolgozol.

Itt pedig a csapat:

De nincs lazsálás, ha minden jól megy vasárnap thai masszázs rejtelmeiből kapok egy kis ízelítőt!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://dindini.blog.hu/api/trackback/id/tr9513014256

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása