Hangulatjelentés

Hangulatjelentés

Sohavégetnemérős hétvége

2017. október 18. - DiniD

Hogy miért is?

Talán azért, mert most kedden 00:04-kor mikor idérek kigondolni kis irományomat érzem azt, hogy szusszanok egy picit és véget ért a hétvége. Hazaesek fél 12-kor, kipakolom az edzéscuccom (igen edzéscuccom, újra Mesehősködtem egy picit, felemelő érzés volt), kiteregetem a mosást, gyrosevős, edzéstervezős (nem irigylem a holnap megjelenőket), edzésbepakolós, kis szün és jöhet is az írás (háttérből afrikai illatok segítik gondolataimat, ja és persze egy kis Alan Walker, a srác brutál hangulatot nyomott a strandon).

Szóval hétvége, péntektől keddig, hm újra akkora megtiszteltetés illetett meg, hogy magamra ölthettem a címeres pólóimat. Nemzetközi floorball felkészülési meccsek voltak Érden, a női U19-es válogatottal elkezdtük, a férfi felnőttel pedig folytattuk a közös munkát. Lassan, de azért fejlődik ez a pici sport is itthon, nagyon lassan és az út nagyon hosszú. Különösen saját érdekből azért is szeretem az edzőtáborokat, ott alvós tornákat, mert az ország illetve a világ különböző gyönyörű helyein van alkalmam futni, sportolni, természetjárni. Nem volt ez most sem másképp, pénteken már kerestem a kondiparkot Törökbálint területén és mit látnak szemeim a térképen, nini egy erdő, nini egy kilátó, nem is kellett több irány az Anna-hegy.

És íme itt egy közös kép a magyar női U19 és a lengyel MMKS Podhale csapatáról. Bár kikaptunk tőlük, imádtam őket. Égtek a vágytól, bennük volt a tűz a játék iránt, nagyszerű csapatmunkát mutattak be. Konkrétan a levezetésük belefolyt a következők bemelegítésébe és be is álltak a szlovákokhoz mókázni. Ezt a szenvedélyt, jókedvet, játszani akarást hiányolom sok sportolóból. De úgy is mondhatnám, mint előttem már okosabbak megfogalmazták:  "Nem azért felejtünk el játszani, mert megöregszünk, hanem attól öregszünk meg, hogy elfelejtünk játszani."

De már át is estünk szépen vasárnapra, meccsnap, ünnepnap mondani szokás, irány Nyíradony és CSAK. M3, hazai tájak felé, egy kicsi szelet neked Hevesből, gyönyörű környezetben a terem, jött a két pont is, magukra találnak a lányok és lesz ebből sok, és hallottátok??..ott hallotta mindenki :P Mire én is hallottam és sikerült hazaérnem, immáron lecsukott csomival - hát na egy kicsit elvarázsolt a Great Spirit - már hétfő is lett. Ha hétfő akkor kis edzi, kis bringa, kis iPon, aztán gyerünk Aveeee CH! Akkor folytatódjon a gyrosevős..

A bejegyzés trackback címe:

https://dindini.blog.hu/api/trackback/id/tr4513014246

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása