Hangulatjelentés

Hangulatjelentés

"Ez is csak egy nap"..vagy kettő

2017. október 17. - DiniD

Az újdonsült függőágyamban fekszem, felettem játszik a banda, a Hiperkarma és relax van. Nemsokára naplemente, megfordul a fejemben kinézni a parta. Valahogy így akartam kezdeni a bejegyzést, de közben a kényelmesebb megoldást választottam laptoppal az ölemben inkább az autóba ültem be.

Valamiért mindig is szimpatikus volt nekem ez a fesztivál, de eddig nem adatott meg, hogy jelen legyek rajta. Idén ez másképp volt és itt építgettünk, ügyelgetünk és majd nem sokára bontogatunk is. Maga a fesztivál terület sem túl nagy, ellenben a nézőközönség még így is szellősen elfér, fura, nagyobb fesztiválok után szinte falunapnak tűnik. No de sebaj, legalább van időm tesztelni az új garmint, visszatérni a napi rutinhoz, újra gyönyörű tájakon futni Piroska néni brutál reggelije előtt. Igen brutál, a csülkös bablevest nem tudom másképp jellemezni reggeliként.

Szóval a fesztivál, úgy alakult, hogy a kettes számú színpadra kerültem, ahol többségében magyar zenekarok lépnek fel. Ez nekem fekszik is, jobban szeretem az ilyesmit, mint a nagyszínpados popos dolgokat. Aztán miután megnéztem a programot örömmel konstatáltam, hogy Kowa is nálunk fog játszani. Ez nálam egy érdekes téma, az elmúlt 1-2évben szerettem meg őket nagyon. Amikor először hallottam azt, hogy ha pozitívan gondolkodsz akkor vonzod a pozitív embereket, dolgokat, történéseket akkor én is, mint sokan mások azt gondoltam, hogy hülyeség. Visszatérve Kowáékra, eddig is kedveltem őket a zenéjük miatt kompletten, de most hogy testközelből figyelhettem mit működnek a színpadon és mögötte, az hihetetlen és leírhatatlan. Olyan szintű pozitív energiát sugároz minden mozdulatuk.

És megszólal az Üres...hm negatív érzelmeket váltana ki belőlem rossz emlékek miatt, de úgy látszik már ezt is elengedtem. Tudni kell továbblépni!

De még korán sincs vége a fesztiválnak, várom a további történéseket!

A bejegyzés trackback címe:

https://dindini.blog.hu/api/trackback/id/tr1613010506

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása