Hangulatjelentés

Hangulatjelentés

A fenyőfa árnyékában

2017. december 26. - DiniD

Történt az, hogy teltek múltak a 24 órák és egyszer csak karácsony lett. Véget ért az év végi egyre húzósabb hajtás, nagyon jól esik végre a pihenés. Mióta dolgozom, jaj várj nem jó a kifejezés, szóval mióta nem főállású iskolás vagyok, azóta mindig világ életemben dolgoztam két ünnep között. Idén úgy alakítottam, hogy pihenés lesz végig! Ez idáig nem is dőlt meg, későbbiekben meg majd kiderül. :D

Bármikor amikor egy napnál többre megyek haza viszem magammal a futócuccomat. Végre kiszabadulhatok a hazai erdőkbe. Így történt ez most is, egy rakás edzőcuccal tértem haza, amit ki sem csomagoltam...Egy hete a körtéktől csillagokat látok és a csípő nem annyira működik. Most is épp köpölyök dolgoznak rajta(m). Reméljük holnapra jobban lelazul és már tényleg lesz egy kis mozgolódás. Nem is baj, picit végképp pihenőre tért a testem és a lelkem. Így hát előjöttek a rubikok és a könyvek. Mindkettő nagyon beszívott. 

Nagyon szeretem a sportról szakmai szemmel íródott könyveket, illetve az életrajzi műveket is. Így hát nem maradhatott ki Katinka könyvsorozata sem az életemből. Tudni kell, hogy az úszással hadilábon állok (ezen ideje lenne változtatni), de ettől függetlenül azóta olvastam pár úszós könyvet. Szóval annak idején még nem is sejtettem, hogy békaemberekkel fogok találkozni..haha na jó nem, szóval azt nem sejtettem, hogy milyen sok könyv, botránykönyv íródott az úszóinkról, úszóinktól. Volt nekem a két Katinka, no meg mindenki Szepesi Nikije és elvágták. Egy hónapja azonban kaptam egy tippet egy Székely Éva könyvre.

26056610_1715490301806067_1886762419_n.jpg

Miközben keresgéltem antikváriumokban nagyon sok könyvre bukkantam. Ami ezek közül megtetszett az egyelőre Széles Sándor Halálraítéltje, de térjünk is vissza Évához. Megjött a tipp, megkerestem, megszereztem, alig vártam, hogy nyugalomban hazaérjek és elkezdjem. Kipörgettem gyorsan a Notorioust, és egy nap alatt meg is ettem ezt a pici könyvet. Nagyon lelkesen ajánlanám minden sporttársamnak ezt a könyvet, egyszerűen zseniális, letenni sem tudtam! Aki szemfüles attól kérem, hogy milyen film megy a háttérben! :P Azóta pedig már Széles lapcsapásokkal haladok az úszósport történelme felé..

"Tanulj és sportolj - semmitől se félj.."

A bejegyzés trackback címe:

https://dindini.blog.hu/api/trackback/id/tr7713525987

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása