Hangulatjelentés

Hangulatjelentés

Örökké tart (TCS)

2017. október 18. - DiniD

Szóval szeptember, nyílnak a kerti virágok, kezdődik az iskola és vége a nyárnak. Újra iskolátlanul kezdem meg ezt az iskolaévet, megint teljes árú bérletet kell vennem..vagy nem. Maradtak a kisebb továbbképzések, jelentkeztem most kettőre, úgyhogy biztosítva van a fejlődés! ;) Visszatérve vége a nyárnak, kezdődik most valami új, ami végülis a régi. Jöhet a rendszer jó mérnökhöz híven, sok mozgás, változatosság egy perc unalom nélkül.

Belecsöppentem nyárra egy másik életbe, volt kis idő visszarázódni és egész jól is megy. Olyanok történnek, hogy magam is meglepődöm: lazítunk haverokkal, szülinapozunk (ritkán jutok el még ilyen eseményekre is), bowlingozunk (hát persze, hogy én nyertem volna ha nem esik meg a szívem az ünnepelten,aha... :D ), aztán egyszer csak a morrisons2ben találom magam (akkoriban jó pár éve sem éltem a helyet, rá kellett jönnöm, hogy ha a hely nem is, de én változtam) és egy jó hazamenős gyros kötelező azért! Ami mindenképpen említésre méltó az érzés, amikor felcsendül a mára egész világ számára ismert Soho Party dal. A retro kedvelők imádják, egy éve pedig kb az egész ország. Győzelmi énekként söpört át az országon a ritmus, ami azóta önálló életre kelt. Aki követte a tavalyi EB eseményeit az tiszta szívből, öröm jeleként, összetartozást hirdetve énelki a sorait, én is...de a nyáron a dolgok jöttek, aztán mentek hirtelen és igen ott az érzelmek laktak nem az értelem..amikor neked,veled,közösen a pályán hallod-éneklitek..felemelő és szívesen visszamennék, de nézzünk előre, és dolgozzunk minél többet a minél több szép eredményért!

Közben megjött a pizza, sajnos a közeli gyrosos felújítás alatt van (biztos annyit vásároltunk ott, hogy megérett a fejlesztésre :D ), úgyhogy jóétvágyat! ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://dindini.blog.hu/api/trackback/id/tr3113014244

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása